Pre spoločnosti, ktoré prevádzkujú viacero vozidiel, pridávame možnosť pridať do detailu každého vozidla dátumy exspirácií poistného, STK, EK, diaľničných známok pre rôzne krajiny, ako aj možnosť pridať si vlastné atribúty špecifické pre konkrétne vozidlo – ako napríklad kontrola hasiaceho prístroja či LPG systému. Pridali a vylepšili sme aj kopec maličkostí v knihe tankovaní a vozidlách. Viac nájdete v článku Správa vozového parku
V tejto verzii môžete vystavovať aj evidovať faktúry nielen s variabilným symbolom ale aj referenciou platiteľa (E2E referenciou) ktorá sa používa v iných krajinách
Balík Faktúry+ sme rozšírili o novú funkcionalitu. Môžete si vytvoriť statické prílohy ako napríklad dokument obsahujúci GDPR alebo VOP a prikladať ich automaticky do emailov s faktúrami.
Vylepšili sme vyhľadávanie, je rýchlejšie a presnejšie.
Upravili sme naše API. Naše nové API umožňuje nahrávanie súborov pomocou API aj s informáciami o doklade. Ako napríklad katefória alebo číslo dokladu, sumy alebo dátumy. Teraz môžete nahrávať do Účto+ dohlady automatizovate napríklad z vašich iných interných systémov alebo externých vyťažovačov.
Napísali sme množstvo článkov pre náš help v ktorých sa dozviete veľa zaujímavých informácii. Náš help sa nachdáza na https://moje.uctoplus.sk/help
Túto novinku určite ocenia najmä účtovníci, ktorí si môžu vytvoriť „prefixy“ číselných radov, ktoré používajú pri zaúčtovaní dokladov. Prefix predstavuje prvé znaky čísla dokladu v účtovníctve, ktoré musí každý účtovník dookola písať, čo ho môže zdržovať – obzvlášť ak obsahuje okrem čísel aj iné znaky ako napríklad písmená.
Po nastavení už stačí pri písaní čísla dokladu iba kliknúť na prefix a ten sa automaticky prepíše do čísla dokladu a vy už iba dopíšete poradové číslo.
Prefixy pre jednotlivé doklady môžu nastavovať účtovné spoločnosti na dashboarde pred výberom spoločnosti.
Keďže sa jedná o veľmi často opakovanú akciu účtovníka veríme, že aj takáto drobná zmena urobí veľký rozdiel a prispeje k zvýšeniu produktivity účtovníkov.
Pre zjednodušenie odovzdávania informácií od účtovníkov ku klientom sme pripravili dve najčastejšie používané prehľadové zostavy, ktoré vypovedajú o stave spoločnosti – a to súvaha a výsledovka. Túto funkciu sme sprístupnili pre všetky spoločnosti na testovacie obdobie troch mesiacov, aby mali dostatok času zistiť, či im funkcia pomáha. Funkcia je rovnako prístupná aj pre účtovné spoločnosti a ich klientov, ktorí Účto+ nepoužívajú na digitalizáciu účtovníctva a elektronické odovzdávanie dokladov od klienta k účtovníkovi. Viac nájdete v článku Súvaha a výsledovka
Cookie | Dĺžka trvania | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |